reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Jasečková

Jana Jasečková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

PhD študentka na Stredoeurópskej Univerzite v Budapešti, a tak trochu aj cestovateľka.. a hlavne človek, ktorý sa snaží nájsť niečo pozitívne vo všetkom naokolo.. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáTurecký zápisníkSlovensko nešťastné

reklama

Turecký zápisník

V tom Tureckom hamame

Jana Jasečková

V tom Tureckom hamame

Po roku žitia v Istanbule a po predchádzajúcich nespočetných návštevách som sa dnes prvý krát ocitla v hamame (Turecké kúpele), konkrétne v Cagaloglu Hamami. Cagaloglu sú najstaršie Turecké kúpele založené v roku 1740, nachádzajúce sa v historickej časti Sultanahmet, neďaleko Grand Bazaaru, Modrej Mešity, či Hagie Sofie.

  • 3. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 958x
  • 2
Slovenský turek je omyl

Jana Jasečková

Slovenský turek je omyl

Som klasický kávoholik, ktorý si dopraje tento mok aj tri - štyri krát denne. Väčšinou instantnú, priznám sa, pretože tureckej káve som nikdy neprišla na chuť. Teda až kým som sa nepresťahovala do Istanbulu. Keď som sa ponúkla domácim, že im spravím "turka" dopadlo to skoro katastrofou, a ja som nechápala prečo...

  • 25. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu